10.02.2013

moje sprzęty :)

cześć ! dziś wyjątkowo nie mam dla was swoich zdjęć. ktoś kiedyś poprosił mnie, żebym napisała z jakiego sprzętu korzystam itd. teraz mam wolną chwilę, więc postaram się coś napisać ;)

od prawie 3 lat robię zdjęcia Sony A300. nie należy on do aparatów z wyższej półki, ale dla kogoś, kto zaczyna przygodę z fotografią, dla kogoś, kto chce się uczyć jest to idealny aparat. obsługa jest bardzo prosta, szybko można się połapać co gdzie i jak. bardzo wygodny i lekki. dane techniczne tutaj >> klik <<



po roku użytkowania udało mi się dokupić lepszy obiektyw Sigma 70-300 f/4.0-5.6 APO DG Macro.
pozwolił mi się bardziej rozwinąć; dużo większa ogniskowa, lepsza głębia ostrości, a kolory bez porównania lepsze! w sumie to dzięki niemu udało mi się osiągnąć to, co widzicie teraz. 
niestety nie jest to obiektyw idealny. AF strasznie głośno i wolno pracuje, ale oprócz tego jestem strasznie zadowolona ;)


jeśli chodzi o współpracę ze statywem - przydaje się naprawdę bardzo rzadko, ale jednak się przydaje. właśnie od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką już całego kompletu statywu Velbon CX-660. jest naprawdę dobry, masywny i nie gibie się tak jak mój ostatni. jest dość wysoki, bo 162 cm, po złożeniu ma jakoś 60 cm. 


od tygodnia jestem szczęśliwą posiadaczką mojego wymarzonego Canona 600D! jeszcze nie miałam okazji sprawdzić jego możliwości, ale w najbliższych dniach na pewno mi się to uda. na pewno jest o wiele lepszy od swojego poprzednika, dane techniczne bez porównania są lepsze >> klik <<
na razie mogę dodać o nim tylko tyle, że również jest wygodny i co najważniejsze lekki, obsługa jest dużo bardziej skomplikowana, ale to już kwestia czasu. 


więc to chyba byłoby na tyle, nie wiem co mogłabym jeszcze dodać.
 jeśli macie jakieś pytania to zapraszam tutaj >> klik <<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz